Kampania Społeczna

Kampania społeczna

Dzieci i ryby mają głos

 

1. Wyzwania:

 

  • Szkoły masowe na całym świecie działają w bardzo anachroniczny sposób i nie przygotowują do wyzwań współczesnego życia i rynku pracy.

  • Dobrostan psychiczny uczniów pozostawia wiele do życzenia.

  • Nikt nie pyta uczniów czego potrzebują w szkołach.

  • W edukacji nie wykorzystuje się wyników najnowszych badań (np. z obszaru neuronauk) i w związku z tym nie stosuje adekwatnych metod uczenia.

 

2. Grupa docelowa:

 

  • Rodzice i opiekunowie

  • Dziadkowie i babcie

  • Ogół społeczeństwa

 

3. Cele:

 

  • Podniesienie poziomu wiedzy na temat tego, jak szkoła powinna ewoluować.

  • Usłyszenie głosu uczniów.

  • Zachęcenie rodziców do konstruktywnego wywierania wpływu na zmiany w szkołach i włączania się w jej życie.

  • Promocja najlepszych praktyk edukacyjnych.

  • Wprowadzenie nowoczesnych metod uczenia do szkół.

 

4. Efekty:

 

  • Wprowadzenie nowoczesnych metod uczenia do polskich szkół, w oparciu o wyniki badań.

  • Poprawa dobrostanu psychicznego polskich uczniów (poczucie własnej wartości, sprawczości, szczęścia).

  • Ułatwienie innowacyjnym szkołom i nauczycielom wprowadzenia koniecznych zmian, dzięki oswojeniu z nimi rodziców.

  • Ogólnopolska debata na temat edukacji.

  • Pierwszy krok w kierunku “evidence-based educational policy”.

  • Szkoła przyjaznym miejscem, do którego dzieci (i nauczyciele) przychodzą z radością.

logo footer

kontakt

Fundacja EduTank Edison 

ul. Królewicza Jakuba 71

02-956 Warszawa


tel: +48 513 662 364

email: kontakt@edutank.org.pl

zajrzyj również